söndag 18 november 2012

Veckans fönster! Skånskt!

Satt och tittade igenom lite vad andra bloggare som är med i veckans FOTO TRISS skriver i sina bloggar.
Jag hittade då en blogg som har olika tema med veckans fönster!
Det är SUSANNES FOTOBLOGG som har det.
Tänkte det kunde vara kul att vara med där också så här kommer mitt bidrag:


Detta är fönster som fanns/finns på Malmö Central innan de byggde om där för några år sedan.
Vet inte om det fortfarande finns kvar... 
Får kolla det nästa gång jag är där...

2 kommentarer:

  1. Det är mäktigt det där fönstret. Har inte tänkt på om det finns kvar, men det måste det ju om jag tänker efter. Man byggde ju en ny hall bredvid för snart två år sedan och det är mest där jag befinner mig när jag åker til Malmö.

    Och hjärtligt välkommen till Veckans fönster!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst är det ett mäktigt fönster...
      Tack för välkomnadet!
      Ha det bra!
      Kram Kakan

      Radera

Tack för att du tittar in till mig!

Det är alltid kul att se att du varit här
så det är kul om du lämnar en kommentar här!

Ha det bra!
Kram Kakan