söndag 4 november 2012

Inlägg nummer 100!

Detta är mitt 100:e inlägg här på bloggen!
När jag började tänkte jag att det skulle vara kul att visa dagens mössa här.
Alla frågar mig nämligen hur många mössor jag har.
Och det undrar jag med...
Dessutom kan jag lätt se här så jag inte har samma mössa två dagar i rad...
Jag älskar detta sättet att få visa en del av alla mina bilder som jag tar.
Kul att göra något med dem.
Dessutom har jag hittat en massa roliga fotoutmaningar som jag är med på.
Tisdags Tema där det varje tisdag kommer ett nytt tema som man ska hitta en bild till som man tagit och sedan lägger upp här på bloggen.
Ett foto i timmen där man en speciell dag i månaden fotar en bild i timmen och sedan lägger upp här på bloggen. Kul att läsa om andras dagar och se vad de gör. Som en dagbok fast i bilder som det är tillåtet att läsa/titta i.
Fototriss där man efter ett visst tema varje gång väljer tre bilder som passar in och sedan lägger upp här på bloggen.
Det som är kul också är att se hur andra tänker med sina bilder på samma tema.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in till mig!

Det är alltid kul att se att du varit här
så det är kul om du lämnar en kommentar här!

Ha det bra!
Kram Kakan