lördag 10 november 2012

EFIT Ett foto i timmen del 2!

Här kommer min del 2 av EFIT!
Vill du läsa vad jag gjort innan idag så titta HÄR.

Jag fortsatte mitt tevetittande med att se på Så mycket bättre på tv4.
Idag var det Lindas dag. Eller Miss Li som hon kallar sig.

 Ligger i soffan i min underbara OnePiece.

Provar min nya mössa som jag köpt idag.

Bor man i lägenhet gillar inte grannarna att man har ett trumset men ett par trumpinnar 
som man kan slå med och som låter är ett bra alternativ. 

Gott med juice att dricka.

Dags att sova!
God natt och tack för den här EFIT dagen!


Vill du se vad andra sysslat med idag så titta HÄR.

6 kommentarer:

  1. Oj, vad häftigt, visste inte att de hade öppnat en Hamleys-butik i Sverige. Jag har varit i den enorma Hamleys-butiken i London två gånger, var väl bara den som fanns innan. Jaja, häftig butik är det iallafall!

    SvaraRadera
  2. Ja den är häftig men de som varit i London tycker den här är liten.
    Den har bara ett plan. Den i London har väl typ 5 plan...
    Tack för titten!
    Kram Kakan

    SvaraRadera
  3. Har haft en liknande one piece som jag älskade men den gick tyvärr sönder :(

    SvaraRadera
  4. Ja så går det ibland...
    Tack för titten!
    Kram Kakan

    SvaraRadera
  5. Nu har jag kikat på din tvådelade EFIT - vilken härlig lördag du hade! Hann så mycket trots att du fick sovmorgon! Så mycket bättre måste jag hinna se på Play innan den försvinner, trodde att jag spelat in reprisen men det hade visst blivit fel program :-P

    SvaraRadera
  6. Ja det var en härlig dag!
    Play på de olika kanalerna är en bra uppfinning tycker jag.
    Kram Kakan

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in till mig!

Det är alltid kul att se att du varit här
så det är kul om du lämnar en kommentar här!

Ha det bra!
Kram Kakan