lördag 27 april 2013

Tre Bilder! Tema Öppen!

Fototriss igen och temat den här gången är öppen.
Mina bilder den här gången är blommor som här varit knoppar och nu är öppna.

HÄR kan du se vad andra tycker på tema öppna.

Helena som håller i Fototriss vill att vi ska slå ett slag för Cancerfonden och deras arbete.
Vill du läsa om Cancerfonden så kan du göra det här.

Tycker du att inlägget ser konstigt ut är det för att jag använt bloggerappen. Det är en bra app när man fått det att funka men tyvärr kan jag inte redigera som jag vill.
Men men man kan inte få allt...
Det är också därför bilderna är sist i inlägget tyvärr...

12 kommentarer:

  1. Fin tolkning med blomknoppar som öppnar sig!Jag tycker inte inlägget ser konstigt. Ibland strular det tekniska och det är inte så kul!
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. ina bilder ser inte alls konstigt ut.

    SvaraRadera
  3. Fina varianter på trisstemat. Men är det inte enklare att använda den gamla invanda metoden om det inte blir som du tänkt med appen?

    SvaraRadera
  4. Härligt när dom lämnar knoppstadiet;-)
    Ha det bra

    SvaraRadera
  5. Fin blomstertriss på temat öppen!

    SvaraRadera
  6. Underbara blommor! Det ser visst bra ut!

    SvaraRadera
  7. Alltid lika vackert med öppna blommor.

    SvaraRadera
  8. Jag har gett upp att blogga från mobilen, trots appen. Tycker bara att det blir knas.

    Men fina öppna färgstarka blommor gillar jag!

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in till mig!

Det är alltid kul att se att du varit här
så det är kul om du lämnar en kommentar här!

Ha det bra!
Kram Kakan