tisdag 9 april 2013

EFIT! Ett foto i timmen!

Då var det dags för EFIT Ett foto i timmen.
Vet du inte vad EFIT är kan du läsa om det HÄR.

Idag ska jag testa och se hur det funkar att uppdatera med hjälp av appen.
Så vi får se hur det går idag.
Annars får jag väl redigera allt ikväll...

Här kommer i alla fall början på min dag...

 Vaknade och tittade ut hur vädret är. Verkar bli sol idag!!!

 Frukost med kaffe.

Fixade ett inlägg till Tisdagstema som du kan läsa om HÄR.
Och mitt inlägg till Tisdagstema kan du se HÄR.

 Vilken mössa ska jag ha idag?

 Dags att gå ut.
 
 Veckans foto på trädet.

Läser tidningen på väg till mitt jobb.
 
Fruktstund.

Rörelse.

Fotspår i en bok jag läste.

Lek ute.

 Äntligen stora knoppar på träden.

På väg hemåt.

Handlat mat.

Maten på gång.

Middag i dag. Egen pizza och juice.

Plockar ur diskmaskinen.

Kaffedags.

Tittar igenom dagens post innan jag lägger mig och hittar den här.
 
Sov gott!
Hoppas ni haft en bra dag!

Ps Komihåg till mig själv. Använd inte appen till detta då den inte funkar som jag vill. DS

4 kommentarer:

  1. Tittar in titt som tätt under dagen, roligt att se din dag.

    SvaraRadera
  2. Roliga bilder som triggar fantasin - hoppas att du skriver några förklarande rader när du redigerar!

    SvaraRadera
  3. Tittar in på din dag!

    Mmmm hemma gjord pizza! Ett tips: Jag brukar köpa hem pizza det och tomatsås från pizzerian! Degen går utmärkt att frysa!

    // Anna

    SvaraRadera
  4. Kikar in på din dag. Gottigt med egengjord pizza.

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in till mig!

Det är alltid kul att se att du varit här
så det är kul om du lämnar en kommentar här!

Ha det bra!
Kram Kakan