måndag 22 oktober 2012

EFIT Ett foto i timmen!

Här kommer EFIT del 2



18-tiden sitter jag vid datorn igen och gör skolarbetet.
 



19-tiden håller jag på att fixa ett bubbelbad. Bland det bästa jag vet. 
Under tiden lägger jag in tvätten.



20-tiden var det dags för sista Moraeus. Snyft!
HÄR  kan du se avsnittet om du vill se det.



21-tiden var det dags att se svensk deckare som heter Arne Dahl. 
Har sett dem innan men ska se dem igen. 
Tycker du om svenska deckare ska du se den tycker jag.
HÄR kan du se avsnittet om du missade det och vill se det.

22-tiden såg jag fortfarande på den svenska deckaren. 
 
23-tiden var det dags att nanna kudden.

God natt och sov gott på er alla!

Välkommen hit till min sida fler gånger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in till mig!

Det är alltid kul att se att du varit här
så det är kul om du lämnar en kommentar här!

Ha det bra!
Kram Kakan