söndag 21 oktober 2012

EFIT Ett foto i timmen!

Idag är jag för första gången med på EFIT Ett foto i timmen.
Vill du läsa mer om det så titta HÄR.

Nu till mina foton jag tagit under dagen eller i alla fall en del av dagen..

Klockan ringde klockan 8.00 men kudden tyckte jag behövde sova lite till ;-)
Så då somnade jag om ett tag.


Vid 10-tiden gick jag upp och satte på kaffe och åt frukost.



 Vid 11-tiden var jag på Claes Olsson hade de tagit fram jullampor.


 
  Vid 12-tiden var jag hemma igen och hade handlat mat...

 ...en ny lampa till hallen och lite annat..


 Vid 13-tiden hade jag, efter att lekt lite elektriker, lyckats hänga upp den nya lampan...
 ...men då den satt väldigt nära en dörr så flyttades lampan till ett annat ställe i hallen.


 Vid 14-tiden tittade jag ut på gatan eftersom jag var lite trött att titta på...
 ...min datorskärm som jag suttit vid en hel del av dagen och gjort skoluppgifter vid.


 Vid 15-tiden fixade jag dagens middag. Tortelino med vitlöksbröd. Vitlökssmöret gjorde min man. Mums!



Vid 16-tiden tittade jag lite på Stockholm open på SVT play.

Fler bilder kommer...


3 kommentarer:

  1. Hej!
    Kikar in på din efitdag
    Ses!

    SvaraRadera
  2. Velkommen som ny efit´er, om man kan kalle det for det ;) Ser ut som om du har hatt en flott dag så langt. Men syns kanskje det er litt tidlig av butikkene å sette frem julepynt, selv om de desverre har gjort det her også.. Takk for titten:)

    SvaraRadera
  3. Kikar in på din EFIT-dag. Hoppas att kvällen blev bra!

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in till mig!

Det är alltid kul att se att du varit här
så det är kul om du lämnar en kommentar här!

Ha det bra!
Kram Kakan