söndag 23 februari 2014

Helgbilden!

Den här helgen har jag inte tagit många bilder.
Min bild den här gången är en bild på vad jag vann på Coop.


De har de senaste åren i samband med Melodifestivalen (de sponsrar ju den) haft en tävling.
När man handlat så skriver man sitt namn och sitt telefonnummer på baksidan av kvittot och så lägger man
kvittot i ett rör. 
Varje fredag är det dragning och i fredags vann jag.
Som ni ser är det många goda saker.
Både tacosaker och mumsiga saker att äta framför tvn.

Några bilder till min andra blogg har jag förresten också tagit.


Här är några av dem.
HÄR hittar du en länk till den om du vill titta in där.


HÄR kan du se vad andra gjort i helgen.

2 kommentarer:

  1. Grattis! Du har tur som vinner en massa godsaker! Vilken fin start på helgen!

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten! Skulle inte tacka nej till de där grejerna heller.=)

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in till mig!

Det är alltid kul att se att du varit här
så det är kul om du lämnar en kommentar här!

Ha det bra!
Kram Kakan