fredag 18 oktober 2013

Fredagstema! #1 Människoskapelser!

Birgitta som har en massa andra fotoutmaningar har startat ett nytt fredagstema.
Min premiärbild till den här utmaningen är:


Den här tycker jag är en fin människoskapelse.

HÄR kan du hitta fler bilder på temat.

Måste passa på att göra reklam för en av Birgittas andra fotoutmaningar nämligen Bilden talar.
Vad det är kan du läsa HÄR.
Man lägger upp en bild som får tala för sig själv.
En bild säger ju mer än tusen ord säger de... och det tycker jag också.
Därför är jag med i den utmaningen.
Den öppnar på söndagar kl 20.00.

2 kommentarer:

  1. Ser tovat ut. Snyggt gjort.
    Får lite känsla av totempåle?!

    SvaraRadera
  2. Rart av dig att slå ett slag för Bilden talar men jag har bestämt att pausa den t.v.
    Din getabock är verkligen passande för fredagstemat - en fin skapelse :)

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in till mig!

Det är alltid kul att se att du varit här
så det är kul om du lämnar en kommentar här!

Ha det bra!
Kram Kakan