söndag 31 mars 2013

KOM DU IHÅG...

...att ställa om klockan i natt eller gjorde den det själv?
Ja jag blir alltid osäker om min mobil ställer om sig eller inte men den ställde om sig automatiskt.
Hoppas jag kommer ihåg det till nästa gång så jag inte behöver undra då.
Annars kan jag ju titta här om jag inte bytt mobil för då undrar man ju hur den kommer att bete sig.
Bäst tycker jag hade varit om vi slapp de här ändringarna för min kropp tycker mindre och mindre om ändringarna för varje gång de sker.
Dessutom blev vi lurade på en timme påskmys.

Nu har jag dock lärt mig att man ska ställa fram klockan så här års.
Jag lärde mig för några år sedan att man ställer fram trädgårdsmöblerna så här års och in på hösten men man undrar ju när man tittar ut vilket man ska göra egentligen för är det mars eller oktober...?

Ja tittar man på bilden så undrar man...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in till mig!

Det är alltid kul att se att du varit här
så det är kul om du lämnar en kommentar här!

Ha det bra!
Kram Kakan