tisdag 19 februari 2013

Tisdags Tema Lila!

Tisdags temat den här gången är Lila!
Eftersom lila är en av mina favoritfärger så blev det svårt att välja bild.
Men till slut valde jag den här bilden:





Både lamphållaren och hela sladden är lila.

HÄR kan du se vad andra har för lila saker att visa.

Förra veckan var temat väntan och jag visade en nalle som väntade på sin ägare.
Nallens väntan blev nog kort för dagen efter jag tagit bilden gick jag förbi platsen och nallen var borta så nallen är nog där den hör hemma nu hoppas jag.


14 kommentarer:

  1. Morsomt :)
    ha en flott dag.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2013/02/19/lilla-kjaere-noen/

    SvaraRadera
  2. Coolt! Snyggt! Jag gillar också lila!

    SvaraRadera
  3. Gillar man lila är det verkligen en cool inredningsdetalj.

    SvaraRadera
  4. Jag är också väldigt förtjust i lila även om jag inte har många klädesplagg i den färgen. Lila tulpaner är bland det vackraste jag vet. Spännande lampa du visar!

    SvaraRadera
  5. Det var en speciell lampa! Hoppas nallen kommit hem - ja i varje fall så den nog inne i värmen nu.... :-)

    SvaraRadera
  6. Det var en intressant lamphållare. Har aldrig sett ett liknande lila lampfäste! Undrar vad mer lila prylar du har. Såg att någon bloggare visade upp en massa lila prylar, du kanske skulle göra något liknande?
    Bra att nallen hittade hem till sin ägare så fort. För ingen är väl så elak att de tar någon annans nalle?!

    SvaraRadera
  7. En sådan lila lampa har jag inte sett förr..snyggt.

    SvaraRadera
  8. Vilken häftig lampa. Lila tycks vara många bloggvänners favoritfärg, dock inte min. :)

    SvaraRadera
  9. Häftig lampa, lila är en av mina favorit färger oxå. tack för kommentaren hos mig. Ha en go kväll.

    SvaraRadera
  10. Gillar lampor som inte har konventionella skärmar :) Snyggt!

    SvaraRadera
  11. Vilken läcker lampa! Den gillar jag skarpt. Och så kul med lilla nallen!

    SvaraRadera
  12. Vilken härlig färg på lampa! Skönt att nallen hittade hem!

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in till mig!

Det är alltid kul att se att du varit här
så det är kul om du lämnar en kommentar här!

Ha det bra!
Kram Kakan